20 Şubat 2013 Çarşamba

TALYA'NIN 1 YAŞ PARTİSİ

    Eveeeetttt tam 1 yıl olmuş ailemin dışında istek üzerine pasta yapmaya başlayalı Talya'nın doğum pastasını yapmamla başladı bu serüven sonra arkadaşlardan isteyenler oldu sonra onların çevresi derken benim zevkle yaptığım bir işim oldu hala ilk gün ki heyecanımla hazırlıyorum pasta ve kurabiyelerimi hatta çocuklarım için hazırladığım parti süslerinden de hazırlıyorum artık isteyenlere stresleniyorum her pastamda daha iyisini daha güzelini yapabilmek adına hep yeni şeyler okuyup araştırıyorum bu işte gerçekten beğendiğim kişilerle mailleşiyorum zaman zaman da ... Ben mutfağımı spatulamı kuvertür çikolatamı kremamı şeker hamurumu ve diğer tüm malzemelerimi çok seviyorum ... Beni bu işle tanıştıran eşimi de çok seviyorum  :)

    Bakın Talya'nı doğum gününde neler hazırlamışım neler yapmışım İyi ki doğdun Talya.... Nice Mutlu Senelere ....










7 yorum:

Unknown dedi ki...

Eline sağlık Saliş bende diyordum kendime herhalde harıl harıl çalışıyo...yada iş buldu başladı...demek seninde 1 yıl oldu benimde aynı...bakalım...dukan nasıl gidiyo devammı...buarada sen antalyanın nersesindesin ben şirinyalı terracity oralarda oturmayı düşünüyorum oralarda önerebileceğin bir ilkokul varmı???sevgiler

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Canım ben konyaaltındayım antalyada bildiğim en iyi okul mustafa meryem ege varlık mahallesinde oda sinan mah de başöğretmen atatürk ilkokulu içinde iyi deniyor sevgiler

VuslaT dedi ki...

Salişim Allah nice nice müşteriler versin sağklıkla hayırlı işlerin olsun inşallah.

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Amin vuslatım :)

Merinin mutfağından:) dedi ki...

ne güzel bir sayfa sizi takibe aldım bende sayfama beklerim sevgiler...

Saliş Butik Pasta dedi ki...

Teşekkürler :)

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Sayfan çok şirin :)Blogunu takibe aldım canım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.